www.mjsped.sk
+421 908 754 273
cenovaponuka@mjsped.sk
slovensky

Často kladené otázky (FAQ)Cenová kalkulácia zásielky

Čím sa zaoberá spoločnosť MJ SPED s.r.o. v rámci svojho podnikania?

MJ SPED sa zaoberá cestnou prepravou tovaru. Už viac ako 20 rokov sa špecializujeme na prepravu tovaru do/z Ruskej federácie, Kazachstanu, Bieloruska, Ukrajiny, Rumunska, Bulharska, Turecka, Estónska, Lotyšska či Litvy. Potenciálom rozvoja sú prepravy do/z Moldavska, Gruzínska, Arménska, Azerbajdžanu či ďalekého Kirgizska, Tadžikistanu a Uzbekistanu. Okrajovo sa venujeme i preprave tovaru v rámci krajín západnej Európy. Viac informácií radi poskytnú naši pracovníci, ktorí sú nepretržite k dispozícii.

Viac info: Destinácie

Od čoho závisia prepravné náklady pri prepravách tovaru do/z Ruskej federácie, Ukrajiny, Bieloruska, či ostatných krajín regiónu?

Pri preprave tovaru v rámci regiónu východnej Európy a Ázie sa cena neodvíja primárne len od vzdialenosti, ako je to pri preprave tovaru v rámci EU. Kalkuláciu prepravných nákladov ovplyvňujú taktiež hraničné prechody a čakacie doby na nich, byrokracia a s ňou spojené náklady, alebo i plánovanie spätných nákladov - ktoré sú zväčša ďaleko od miesta doručenia tovaru. Pre rôzne regióny sú ceny celokamiónových zásielok, ktoré sa menia v závislosti od viacerých faktorov ako napr. hodnota a druh tovaru (tovar vysokej hodnoty, ADR, ...), prepravnej kapacity (MEGA náves, 120 cbm vozidlo, FRIGO,..), sezónnosti. Prepravné náklady Vášho tovaru si môžete nechať vypočítať tu cenová kalkulácia.

Aká je bezpečnostná situácia z hľadiska cestnej prepravy na Ukrajine, v Ruskej federácii, strednej Ázii či na Kaukaze?

Stereotypy z minulosti dávno neplatia a región je štandardný a neodlišuje sa veľmi od iných regiónov Európy, čo sa bezpečnosti týka. Sú samozrejme i regióny, v ktorých boli alebo i pretrvávajú vojnové konflikty, avšak tie netvoria hlavné tranzitné uzly toku tovarov. Väčšina vozidiel, ktoré poskytujeme klientom, je vybavená GPS monitoringom, čo taktiež prispieva k bezpečnosti. Pre konkrétne informácie ohľadom regiónu, ktorý Vás zaujíma, nás môžete kontaktovať, kedykoľvek. Radi Vám poradíme optimálne riešenie pre Vašu zásielku.

Koľko približne trvá doručenie tovaru do hlavných metropol východnej Európy a Ázie?

Doručenie do krajín mimo Európskej Únie je priamo závislé od situácie na hraničných priechodoch, či situácii na cestách. (zimné mesiace) Vo všeobecnosti však možno povedať, že z nášho regiónu platia pre celokamiónové zásielky nasledovné doby doručenia:

Ruská federácia
  • Moskva, Sankt Petersburg 4-5 dní
  • Rostov n.Donom, Krasnodar 5 dní
  • Samara, Kazan 5-6 dní
  • Yekaterinburg, Chelyabinsk 7-8 dní
  • Omsk 8-9 dní
  • Novosibirsk 9-10 dní
  • Krasnoyarsk 12-14 dní
Ukrajina
  • Lvov 2 dni
  • Kiev 3 dni
  • Petrovsk, Donetsk, Zaporozhie 4 dni
Bielorusko
  • Minsk 3-4 dni
  • Brest 3 dni
Kazachstan
  • Almaty 12 dní
  • Astana 9-10 dní
Pre informácie o tranzitnom čase pre iné regióny, či pre tovary prevážané zbernou službou, ale i akékoľvek iné otázky nás neváhajte kontaktovať.

Viac info: Destinácie

Aké náležitosti musí spĺňať spoločnosť, ktorá chce posielať tovar v rámci 3. Krajín (mimo EU)?

Každá právnická osoba, ktorá chce exportovať tovar do tretích krajín (krajín mimo EU), musí byť registrovaná a mať pridelené EORI číslo. Toto číslo slúži ako spoločný referenčný údaj pri styku s colnými orgánmi na celom území Spoločenstva a na vzájomnú výmenu informácií medzi colnými orgánmi a inými orgánmi. Aby sa zabezpečila jedinečnosť čísla EORI, používa sa len jedno číslo vo vzťahu k určitej osobe. Z dôvodu uľahčenia administratívy je číslo EORI identické s číslom IČ DPH alebo v tvare „SK“DPH. Viac o samotnom systéme i na webe www.eori.eu.

Následne, v prípade že vývozca nemá vlastného colno-deklaračného pracovníka, je potrebné podpísať mandátnu zmluvu s poskytovateľom týchto služieb, ktorý následne bude za klienta riešiť všetky potrebné úkony (ako samotný vývoz/dovoz) s colnými orgánmi. Naša spoločnosť poskytuje tieto služby klientom, a to nie len na území Slovenskej republiky. Viac o ďalších potrebných úkonoch a dokumentoch ako rôzne certifikáty pre Váš tovar, Vám radi povieme v rámci osobnej či telefonickej, bezplatnej konzultácie.

Aké doplnkové služby poskytuje MJ SPED s.r.o. svojim klientom?

Cieľom našej spoločnosti je zastrešiť celý proces prepravy tovaru v rámci tretích krajín. Uvedomujeme si, že ak klientovi poskytneme pomoc pri celom procese odosielania tovaru, ušetríme mu čas a komunikáciu s inými subjektmi. Preto mimo samotnej prepravy tovaru riešime pre klientov i colno-deklaračné služby, a to nielen v krajinách EU, ale i v napr. v samotnej Ruskej federácii. Neustále rozširujeme portfólio partnerov, ktorý nám pomôžu maximalizovať uspokojenie potrieb našej klientely. Taktiež poskytujeme klientom možnosť pripoistenia tovarov, (ušitie poistenia ich zásielky na mieru), alebo i možnosti skladovania zásielok. Doplnkovou službou je i denné hlásenie o pohybe ich zásielky, a to či už prostredníctvom tel. hovoru, SMS, či e-mailu. Klient je tým pádom informovaný a môže informovať svojich partnerov, alebo manažovať úkony, ktoré sú v rámci procesu doručenia tovaru potrebnými. Radi Vám poskytneme akékoľvek bližšie informácie ohľadom možností.

Viac info: Služby

Prečo si vybrať práve MJ SPED pre doručenie mojej zásielky?

KNOW – HOW, FLEXIBILITA, SPOĽAHLIVOSŤ.
I keď sa krajiny východnej Európy a Ázie od 90tych rokov veľmi rapídne zmenili, stále sú prítomné mnohé špecifiká a rozdiely, ktorých znalosť je veľmi nápomocná a pomôže ušetriť čas, či peniaze klienta. Pôsobíme na trhu prepravy v rámci týchto krajín už takmer 25 rokov, z čoho sa odvíja i naša komparatívna výhoda, know – how.

Z našej histórie z časti vyplýva i flexibilita, ktorú cez služby ponúkame našim klientom. Nadobudnuté široké portfólio preverených prepravných kapacít a rýchlosť akou vieme reagovať na dopyty klientov a osloviť danú flotilu, nám pomáhajú byť pružnými a zároveň dodať klientovi to najoptimálnejšie riešenie. Náš unikátny interný komunikačný systém, ktorý sme si nadizajnovali a nechali vyvinúť, je oveľa účinnejší ako dopravné databanky, pasívne nástroje ktoré používa väčšina subjektov v našom segmente. Pomáha nám osloviť okamžite a adresne stovky - tisícky prepravných kapacít cez rôzne informačné kanály, čo nám zaručuje rýchlu spätnú väzbu ako i to najvýhodnejšie riešenie pre klienta.

Byť partnerom, na ktorého sa môže náš klient spoľahnúť, je pre nás veľmi dôležité. Veľmi radi sa s Vami podelíme o naše referencie, aby ste si mohli preveriť kvalitu našich služieb a našu spoľahlivosť priamo u našich partnerov. Stačí ak nám napíšete mail na info@mjsped.sk.

Viac info: Služby  Cenová kalkulácia

Čo ak chcem poslať menšiu zásielku smerujúcu mimo EU , a platiť si pre mňa celé vozidlo, i keď menšie, je pre mňa nevýhodné ? Máte pre mňa riešenie?

Samozrejme, i pre Vás a LTL (čiastočné) zásielky máme riešenie v podobe zberných služieb, ktoré naša spoločnosť realizuje pre kvantity už od 1 palety. Vieme Vám ponúknuť viacero variantov zberných služieb, a to či už prostredníctvom zberných služieb realizovaných kamiónom, alebo i menšími vozidlami. Riešenie pre tú Vašu konkrétnu zásielku Vám radi ponúkneme. Neváhajte nás kontaktovať.

Viac info: Služby

Referencie

V prípade záujmu o konkrétne referencie našej spoločnosti prosím napíšte na referencie@mjsped.sk, veľmi radi Vám ich obratom zašleme. Nezabudnite prosím uviesť Váš kontakt.

© 2006 - 2018. MJ SPED s.r.o., všetky práva vyhradené.